Biff och spenat wrap!

Precis kommit från träning och är sugen på något lätt och gott som går snabbt att göra!

1/3 skivad lök
1 vitlöks klyfta
100gr fryst spenat
100gr krossad tomat
150gr ryggbiff strimlad
50gr feta ost 10%
2 st tortilla whole wheat
timjan
rosmarin
salt och peppar
fettfri majonnäs 

Fräs av löken och vitlöken i ca 1min, lägg i den strimlade biffen fräs i ca 1 min till, lägg i den frysta spenaten, efter ca 1 min underomrörning lägg i den krossade tomaten och kryddorna, koka ner i ett par minuter till den mesta av vätskan är borta! Salt och peppra! Lägg feta osten i botten av torillan, dela mixen på båda två, dra en linje med majonnäsen på ena sidan och använd den som klister när du rullar den!
Nu var jag så hungrig efter träning att jag inte han ta en bild och ett tips är att använda kniv och gaffel annars har ni tomat och spenat på händerna hahah!





Kalorier 614.5
protein 52.7
kolhydrater 52.2
fett 19.5

Kommentarer