Keso med Jordgubbssylt och frukost müsli.

Betalt samarbete med SVENSKT KOSTTILLSKOTT och  SUPERFRUIT

Keso är en del av min dagliga kost och jag äter alltid keso som mellanmål med sockerfri sylt, frukt och nötter. Jag testar Budo-fitness frukost müsli så det var inte så svårt att räkna ut att jag skulle prova med en laddning av det för att slippa öppna och mäta ut alla dem olika nötter och bär jag använder.
Riktigt gott blev det och tricket är att låta keson stå ute en stund så slipper ni den pappiga smaken och den smakar mycket bättre för keso är trots allt inte vidare gott när den är kylskåpskall.

200gr keso
20gr sockerfritt jordgubbssylt
30gr musli

Blanda allt och njut.



För hela rätten.
Kalorier 316
Protein 28,7
Kolhydrater 26,8
Fett 10

Delat på två portioner.
Kalorier 158
Protein14,4
Kolhydrater 13,4
Fett 5

Special ingredienser i recepten hittar ni antingen direkt i länkar i receptet eller hos våra samarbetspartners SVENSKT KOSTTILLSKOTT och SUPERFRUIT.

Vill du göra en livsstilsförändring och upplever att du försökt allt men ändå inte lyckats?


  • Har du tröttnat på "quickfix" som inte håller i längden?

  • Vill du komma igång med träningen och bra kost?


  • Känner du att du fastnat i din träning och inte kommer vidare och når dina mål?


  • Känner du att din vardag är allt för stressig och att du inte lyckas få livspusslet att gå ihop?



Har du någon fråga eller fundering om blogginlägget eller i våra tjänster kan du ställa den direkt här:









Kommentarer