Morgon müsli med kesella och jordgubbssylt.


Betalt samarbete med SVENSKT KOSTTILLSKOTT och  SUPERFRUIT

Fick hem en laddning från Budo-Fitness med bland annat en morgon müsli som jag var tvungen att prova. Nu är jag inrutad med att alltid äta samma frukost på min egen hemma gjorda müsli på havregryn och proteinpulver men kände att denna müsli har allt jag behöver. Och till min förvåning är den otroligt god och mättande så jag har lekt fram några olika typer av frukost och mellanmål bara för er ”ler”.

250gr kesella 1 %
30gr 1 stor matsked sockerfri jordgubbssylt (ICA´s)
50gr musli

Blanda allt och njut.




För hela rätten.
Kalorier 401,5
Protein 39,6
Kolhydrater 45,9
Fett 5,8

Delat på två portioner.
Kalorier 200,8
Protein19,8
Kolhydrater 23
Fett 2,9

Special ingredienser i recepten hittar ni antingen direkt i länkar i receptet eller hos våra samarbetspartners SVENSKT KOSTTILLSKOTT och SUPERFRUIT.


Vill du göra en livsstilsförändring och upplever att du försökt allt men ändå inte lyckats?


  • Har du tröttnat på "quickfix" som inte håller i längden?

  • Vill du komma igång med träningen och bra kost?


  • Känner du att du fastnat i din träning och inte kommer vidare och når dina mål?


  • Känner du att din vardag är allt för stressig och att du inte lyckas få livspusslet att gå ihop?




Har du någon fråga eller fundering om blogginlägget eller i våra tjänster kan du ställa den direkt här:










Kommentarer