Något att tänka på när du handlar

Jag letar alltid efter light produkter när jag handlar!!!! ja, jag vet light är inte alltid bra för kroppen, men nu menar jag inte light läsk utan mejeri produkter! Som tex fetaost! 10% som är packad med protein eller extra light philadephia ost 5% som även den är packad med protein, och är ett bra alternativ till smör på mackor.

Jag har hittat allt möjligt och håller du bara ett extra öga på innehållet så är det inte så svårt att välja rätt! Några få jag kommer på rakt av är... mozzarela, feta ost, extra light philadephia, keso, kesella light, ost, även mjölk!


Vill du göra en livsstilsförändring och upplever att du försökt allt men ändå inte lyckats?


  • Har du tröttnat på "quickfix" som inte håller i längden?

  • Vill du komma igång med träningen och bra kost?


  • Känner du att du fastnat i din träning och inte kommer vidare och når dina mål?


  • Känner du att din vardag är allt för stressig och att du inte lyckas få livspusslet att gå ihop?




Har du någon fråga eller fundering om blogginlägget eller våra tjänster kan du ställa den direkt här:



Kommentarer